Matikassa meillä oli tänään toimintatunti teemalla "Arvioi ja mittaa". Arviointi ja mittaaminen toteutettiin pistetyöskentelynä, jonka jälkeen arvioimme suurempia ja abstraktimpia asioita vielä Kahoot-visalla.
![]() |
| Ensin arvioitiin, sitten punnittiin |
Lopputunnista pikainen kertaus prosenttien perusteista.
KOTIIN matikasta (huomiselle):
* kpl 11 PT + MÖKKI 11.
Yhteinen osa viikosta käynnistyi tutusti aamupiirillä. Keskustelimme Niilo22 ja Onni -tubettajista ja toisena asiana älykkyyden määrittelemisestä (tai pikemminkin, voiko ihmisten älykkyyttä määritellä).
Tutustuimme suomalaiseen vanhaan kansanviisauteen sananlaskujen kautta (moniste) ja teimme niistä still-kuvia ryhmissä.
Koska niin monella oli äikän koe rästissä, käytimme siihen yhden oppitunnin. Muu luokka teki sillä aikaa hiljaista työtä historian opetusprojektin parissa.
KOTIIN äidinkielestä (huomiselle):
Välkyn tekstikirja:
* Lue tarina Adios (s. 89─91)
* Tee teht. 1─3 vihkoosi.
KOTIIN matikasta (huomiselle):
* kpl 11 PT + MÖKKI 11.
Yhteinen osa viikosta käynnistyi tutusti aamupiirillä. Keskustelimme Niilo22 ja Onni -tubettajista ja toisena asiana älykkyyden määrittelemisestä (tai pikemminkin, voiko ihmisten älykkyyttä määritellä).
Tutustuimme suomalaiseen vanhaan kansanviisauteen sananlaskujen kautta (moniste) ja teimme niistä still-kuvia ryhmissä.
Koska niin monella oli äikän koe rästissä, käytimme siihen yhden oppitunnin. Muu luokka teki sillä aikaa hiljaista työtä historian opetusprojektin parissa.
KOTIIN äidinkielestä (huomiselle):
Välkyn tekstikirja:
* Lue tarina Adios (s. 89─91)
* Tee teht. 1─3 vihkoosi.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti